BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Tuesday, October 6, 2009

HASIL NUKILAN

AKU TETAP AKU

Aku tetap aku
Ke mana ku jejak
Ke mana ku jelajahi
Ke mana ku terokai
Pendirianku tetap sama
Kejituanku tetap
Semangatku terkobar

Aku tetap aku
Biar dikecami 1000 fitnah
Biar diselubungi 1000 tohmah
Engkau takkan tahu
Citaku yang Satu
Akanku realisasikan
Menjadi realiti PASTI

Aku tetap aku
Engkau siapa
Menyangkal cintaku yang luhur
Mempersetankan dengan fitnah!!!
Memperdayakan dengan tohmah!!!
Akan aku tepis
Engkau ingin tahu
Engkau Tunggu.

7 comments:

Unknown said...

salam.. sememangnya saya amat mengenali saudara ini. saudara memiliki diri yang agak matang dari segi umur. tetapi saya di sini ada sedikit keraguan terhadap diri saudara, saya melihat saudara yang sudah berumur tetapi cara lagak saudara tidak sesuai dengan tahap usia saudara. adakah ia bersesuaian dengan diri saudara sendiri.

Unknown said...

jangan marah,,

syikinmeli said...

sesungguhnya kita diciptakan berpasang-pasangan..
tetapi jgn lah sampai terambil pasangan yang telah diciptakan untuk orang lain
"jangan terlalu rasa diri kita hebat kerana ada lagi yang lebih hebat dari kita..."
renung-renungkan ...

aida said...

sy setuju dgn saudari syikin..
bukan kt kata la kan... kita harus bersyukur dgn apa yg tlh di anugerahi oleh ilahi..
apa yg ada, kita terima lah dgn seadanya..
jgn mecari kesempurnaan sgt, sbb kita lah bkn insan yg sempurna pn..
buka minda, tanya IMAN..
siapa kita nk buat "insan" lain m'menderita??????

aida said...

jangan ingat kita mampu buat smua org mengikut kata dan kehendak kita.. berfikir secara waras sebelum melakukan sesuatu perkara...
selamat hari raya..

miemie-jelapang said...

ha...dengar lah nasihat dari kawan2..
agar dapat panduan 2k jadi lebih baik dari hari ini.

fairuzfazela said...

terbaik lah adnan.. fairuz 142543